reklama

Keď podvod a lož sú oficiálnym modusom operandi

Včera som sa dozvedel, že podvádzať a klamať je povolené, dokonca je to najvyšším zákonodarným zborom odobrený modus operandi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: i-net)

Dozvedel som sa, že ukradnuté možno vyhlásiť za "svoje, ak to skompilujem".

(Inými slovami: ak ukradnete dve či tri autá a poskladáte - skompilujete - z nich jedno, už nebude ukradnuté, ale vaše.)

Dozvedel som sa, že klamstvo možno vyhlásiť za "pravdu, lebo vtedy bola iná doba".

(Inými slovam: nie je dôležité, čo je považované za všeobecný princíp, dôležité je, čo mne práve vtedy alebo teraz vyhovuje.)

Dozvedel som sa, že osobný postoj možno vyjadriť tak, že sa nevyjadrím.

(Inými slovami: problém Schrödingerovej mačky je "malina" oproti problému osobnostného profilu niektorých poslancov NR.) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dozvedel som sa, že vyšší princíp má menšiu prioritu ako nízky princíp.

(Inými slovami: nie je dôležité, že niekto je zlodej a klamár, dôležité je, že bol niekde "legitímne zvolený".)

Dozvedel som sa, že byť príkladom iným je "úchylka".

(Inými slovami: to, že "učíte" iných podvádzať a kradnúť, nie je zlé, keďže ide o "nášho človeka".)

Dozvedel som sa, že "lož je pravda", ak sa tak rozhodne nejaká (napr. koaličná) rada.

(Inými slovami: ak máte problém niečo vysvetliť či obhájiť, vytvorte "nezávislý" orgán mimo rámec zákonov a zvaľte zodpovednosť na ten orgán.)

Ešte veľa ďalších zaujímavých vecí sa dalo včera počuť a dozvedieť z hradného kopca, ich prienikom je odkaz z nadpisu: klamať a podvádzať je oficiálne akceptovanou pracovnou metódou na Slovensku!

Lubos Ostatnik

Lubos Ostatnik

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Na ceste.Lebo skutočným cieľom je cesta a tí, ktorých na nej stretneme. Zoznam autorových rubrík:  Otázky a odpovede (občas)ZamysleniaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu